Noosa

2012-02-07  |  10:47:37

Vi befinner oss just nu i Noosa, ar redan sa himla nojd att vi akte hit trots att vi bara varit har en och en halv dag. Hostelet ar toppen - som vilket frascht hotell som helst, fast billigt som ett hostel. Flachpackers Noosa heter det, kan verkligen rekommendera det om nagon annan tankt sig till Noosa. ;) Staden verkar vara jattefin ocksa, och vad vi hort ska nationalparken vara ett riktigt paradis, vi tankte ta oss en vandringstur dar i overmorgon.

Idag har vi varit pa Australia Zoo, sjalvaste Crocodile Hunter's, Steve Irwins, egna zoo. Bade jag och Robin ar ganska fascinerade av Steve Irwin och annu mer fascinerad blev jag idag efter att ha sett mer om vad han gjort for att radda och bevara vilda djurarter. Sa det var ju klart att vi var tvungna att ta oss en tur till hans zoo, aven fast jag annars inte ar jatteimponerad av att se djur pa zoo sa dar. Men vi fick klappa koalor och kangurur och da blev det andra bullar for Jennifer minsann - da trivdes jag! ;)

Imorgon blir det "beach horse riding". Att rida langs stranden har statt pa min att-gora-innan-jag-dor-lista (japp, jag har faktiskt skrivit en!) sa det var val lika bra att boka in det pa denna resan eftersom jag prickar av en hel del andra saker pa den listan overhuvudtaget under de har manderna! ;D Kommer val inte bli preciiis sa glamourost som i filmerna, men hastridning pa stranden som hastridning pa stranden, det ska bli kul! Blir en syn att se bade mig och Robin pa en hast! ;)

Efter Noosa drar vi ivag till Hervey Bay. Kanner att tiden kommer ga riktigt fort i Australien.

Sitter och laddar upp lite nya bilder till galleriet nu, de kommer val upp inom nagra minuter, check it out! 


Just chillin' with our mate.


/Jennifer

4 kommentarer Kommentera

Postat av Pia  | 
2012-02-07  |  17:16:11

Hallo! Härligt ni har det. Alltid roligt att läsa era inlägg. Inga bilder än. Njut och ha det bra. Här är det kallt. kram kram:)

Postat av Per  | 
2012-02-07  |  20:11:35

Vem är vem!

Postat av Maria  | 
2012-02-07  |  20:18:19

Kan man se mer nöjd ut?

Kram

Postat av Pia  | 
2012-02-08  |  10:39:56

Jättefina bilder, gick det bra med ridningen?????

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: