Beach horse riding

2012-02-08  |  10:36:42

Nu kan jag kryssa av "rida langs stranden" pa min att-gora-innan-jag-dor-lista! ;)
Sa har snygga var vi:
(Kunde inte ta med min Nikon D5100 for den var lite for klumpig, sa fick ta med var undervattenskamera, inte varldens basta bilder, irriterar mig bara for att jag ar sa bortskamd med min nya Nikon! ;) Men huvudsaken ar att ni ser att det ar vi pa bilderna... ;))



En riktigt harlig upplevelse! Vi var ett gang pa bara fyra stycken, plus guiden, som red ivag pa stigar genom skogen fram till stranden och red langs vattnet. Solen sken hela tiden forutom just en minut pa stranden nar det borjade regna ratt sa rejalt och vi blev i princip genomblota. Sedan sken solen igen, sa kladerna torkade ganska snabbt.. ;) Kande mig riktigt rofylld nar jag skumpade fram dar pa hastryggen precis vid vattenbrynet, med tanken pa att jag ar pa varldens haftigaste resa med varldens underbaraste pojkvan. Livet ar bra underbart ibland!

Nu har det precis varit "all you can eat pizza" har pa hostelet sa vi har atit oss rejalt matta! Som sagt, asbra hostel som verkligen rekommenderas, och aven Noosa! Sjukt fint har. Imorgon blir det en tur i nationalparken. Ser fram emot det.

Ha det bra alla godingar som langtar efter oss dar hemma! ;)


/Jennifer

2 kommentarer Kommentera

Postat av Pia  | 
2012-02-08  |  10:45:42

Ser helt underbart ut, ont i baken idag????????? kram

Postat av Maria  | 
2012-02-08  |  18:21:44

. . . och som vi längtar(redan). Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: