Lite nyinköpt

2011-12-05  |  17:17:11

Det är mycket som ska fixas och förberedas, börjar känna mig en aning stressad, så mycket att tänka på som man liksom inte tänker på! ;)

Vi har i alla fall utrustat oss med ett varsitt par zip-off byxor under veckan. Inte de snyggaste, men absolut praktiska! Och vem fasen har tänkt vara snygg på resan? Två byxor i en kan man säga, kommer bli kalas när vi är i Nya Zeeland där det är lite kallare. Ett bra köp tycker vi! ;)




Jag har dessutom sålt min kamera och bytt upp mig från min Canon EOS 450D till en Nikon D5100! Var ju tvungen att ha filmfunktion på kameran och kunna ta aaaawesome bilder, så då dög helt plötsligt inte min gamla och jag blev "tvungen" att punga ut 8300:-. Men nu har jag en ny superfin bebis som jag är kanonnöjd med! :D



Nu ska vi sätta oss och skriva packlista! Försök att få plats med allt ni kan tänkas behöva i tre månader i en 70 liters ryggsäck, det blir att sålla ut ganska så rejääält.. ;) Men det går! Ciao.

/Jennifer

0 kommentarer Kommentera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: