40..

2011-12-14  |  14:44:26

40 dagar kvaaaaar!

Råkade se detta igår på MSN's startsida: 5 undervattensparadis:
http://msn.reseguiden.se/artiklar/snorkling-i-varldsklass-4597?image_number=2

..Och snart är vi dääääär! :D Man börjar ju inte direkt längta mindre när man stöter på sådana saker...

Jag kan faktiskt tänka mig att hoppa över julen i år, bara för att få åka så snart som möjligt, och ni kanske kan förstå att då längtar jag rätt så rejält när till och med JAG säger något sådant! Jag som älskar julen över allt annat och är extrem julfantast. Julen är min allra bästa tid på året, och helt plötsligt vill jag hoppa över den.. SAY WHAAAT!? :O Då förstår ni kanske hur gaaaalet mycket jag vill iväg..!? NU!

Bara 40 dagar kvar... Håll ut!


/Jennifer

0 kommentarer Kommentera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar: